Followers

Thursday, July 12, 2012

Imma A Barefoot Doctor

#Hi Si Pembaca

Kepada kekanda yang save link blog aku tapi sayangnya aku tak berbloggie harap maaf kerana kesalahan adinda tidak menghapdate apa yang seharusnya di update. Bukan adinda sengaja tapi adinda terlalu sibuk di sini harap maklum. Namun hari ni adinda meluangkan sedikit masa untuk berbloggie agar kekanda bisa mengetahui perkembangan adinda mu ini PUIHHHH :3

Orientasi dah seminggu berlalu dan rasanya rare habis and tade lah macam penat sangat pun. Nama pun orientasi so macam normal lah. Untung sebab aku pernah duduk hostel mase form 2 until form 4 dulu at least aku tahu how the way junior nak survive life dekat hostel and how the way junior nak berkenalan dengan senior kan. And so far aku tade lah pressure pun. Just a bit ignore dekat phone je. Sorry kalau aku tak reply text korang and tak call sebab so far aku sentiasa silent phone. The best part mase majlis penutupan orientasi Kumpulan 81. Aku menari tarian Inang. Like seriously aku dah lama tak menari, apatah lagi tarian Negeri Sembilan sebab tarian ni aku buat masa darjah 3 okay. Berapa tahun aku tinggalkan ni ? Last menari pun form 1 tu pun mase dekat SMK Bukit Baru sebelum masuk SMK Tinggi P Melaka.

Persekitaran so far so good :) Cuma penat sebab sini tade cafe so kalau nak makan kene keluar ke Rasah sambil berjalan kaki. Dan untuk pengetahuan anda semua rumah saya di atas bukit dan tingkat empat. Aku rasa aku tak boleh gemuk sebab hari hari bersenam. Malangnya tadi masa mama dengan abah datang, dorang cakap aku dah berisi sikit. Pipi aku nampak naik :O Betul ke ? Hmmm, sebab dah lama tak jumpa kot, tu yang nampak lain. Apa yang aku nak cakap , aku dekat sini makan memang tak berhenti pun.

Untuk kawan-kawan yang nak tawu jadual harian aku tu okay aku bagitahu. Start class pukul 8 pagi, tapi 7.30 pagi dah keluar rumah dah. Then duduk di bawah air-cond sekaligus di bawah kipas --' Kesejukan yang melanda dan terima kasih kepada si bekas kekasih oppss bekas ke? Declaire pun tak pernah okay, thanks for the sweater, sedikit sebanyak membantu aku dikala kesejukan sementara nak tunggu tempahan jaket. Okay then recess pukul 10am-10.30am . Lepas tu sambung class sampai pukul 12.00pm. Lunch 12.00pm until 2.00pm kemudian sambung class lagi sampailah pukul 5.00pm :) Just nice, dan aku rasa dari dulu sampai skang kedudukan aku dalam kelas mesti duduk belakang. Dont know why, tapi no worries aku tak texting addicted infact aku jajan addicted kot :D Mengunyah tak berhenti weyh --

Weekend ni aku ade Malam Mesra Back to 80's dengan Semester 2 Kumpulan 80. Wuwuwuwuu tak sabar sangat. and for the second time aku menari agogo pulak :3 Rasa macam heaven nye dapat joget-joget gedik-gedik. Jenis batch aku pulak ramai yang sekepala. Nice lah tu. Kalau dekat Kulai aku ade kawan muka macam retis, dekat sini pun ade weyh. Lelaki ade yang Pitbull lah --' yang macam Shahir, yang macam drummer Estranged and so on lah.

Okay guyss sampai sini je okay. Baju tak iron lagi. InsyaAllah bila ade sesuatu yang menarik aku ceritakan dan aku akan upload gambar mana yang patot :)