Followers

Monday, June 25, 2012

Hey SMS

#Hi Si Pembaca
Tiba masanya aku teringin nak meluahkan isi hati aku buat kali ke berapa dan untuk kali ke berapa juga lah bila update aku delete bila update dan delete. Dengan semangat waja aku update. Dengan tak mandi pun aku update jugak. Bila bangun pagi jam 0811 pagi aku menjeling ke arah Samsung Ace hmm. Bila pandang pulak ke arah Nokia c3 hmm. Why why why tell me whyyyyyy you so hard to forget ? Krik krik krikk...... One find day aku akan hilang texting partner. Aku sendiri tak tahu kenapa sekarang aku mula menyampah nak bersms. Aku jadi annoyed bile nak rep text. Bagi aku there is no one yang boleh buat aku lagi seronok nak reply text. Aku pun jadi tak faham kenapa aku jadi macam ni. Mungkin aku punya number phone bukan lagi youthclub ke? Aku tak rasa itu punca utama. Atau mungkin aku menjadi semakin memilih atau mungkin aku memang tak berminat nak bersms atau pun aku semakin tak percayakan sesiapa ? Ya Allah kembalikan semula semangat aku untuk melayan semua kerenah teman teman aku. Kenapa aku rasa aku jadi lain. Aku merasakan yang aku ini semakin jauh dengan mereka yang ingin bersms dengan aku. Dulu aku tak pernah biarkan kredit aku 0.00 sen tapi sekarang aku boleh biarkan kredit aku sampai tamat tempoh sedangkan masih ade beringgit-ringgit kredit :/

Untuk mereka yang baca dan mungkin pernah bersms dengan aku tapi aku macam buat perangai, sorry k :) Aku belum sampai time nak bersms.