Followers

Saturday, June 23, 2012

The Kami

#Hi Si Pembaca

Assalamualaikum. Semalam sibuk dengan Farewell Partay and today hang out. Kami's Days Out.

Mula-mula aku kene amek Zainul katanya nak naik sekali. Then pergi Klinik Adham Senai untuk pick up mc result dan alhamdulillah aku layak untuk teruskan MA. After that pergi Taman Senai Utama hantar phone pacik aku yang tertinggal dekat rumah aku semalam dan terus ke Plaza Angsana. Fuhhh -.- Berpusing dan main U-turn dekat Senai tu. Kalau tujuh kali pusing dah dapat hajah dah tu. *InsyaAllah tipu :) Okay KAMI jumpa di McD then terus main bowling. Hmm tanak cerita sebab macam malu gila bapak boleh tak -.- Kalah tu dah semestinya sebab dah lama tak main *again alasan clichee. Lepas tu dont know how bola tu boleh ke belakang hmm :/ Nasib tak menangis. Tapi bila fikir balik , kenapa mesti benda tu terjadi ? Mesti untuk jadi kenangan paling manis kan. Sama-sama gelak and bahan masing-masing. Main dua game tapi penat macam nak mati -.-

Kemudian sambung journey ke Dataran JB untuk makang. Aku kali ni dah tak nak makan dekat fastfood sebab macam bosan je -.- Mcd, KFC, Mb and so on dah macam makanan harian kot. So decide untuk makan steamboat. For some person dorang tak kenyang makan ni, tapi aku pun sbnrnye tak kenyang dan siap tapau :D Lepas makan, jenjalan dekat dataran, kalau dekat DP Melaka boleh duduk atas padang kan? Tapi dekat sini tak boleh k nanti kene halau sebab tu padang bola and rugby i guess. Bermula lah sesi photograph. Shoot sane sini, snap situ sini and cool babe !

After that, ingat nak lepak Lido tapi macam tak cantik so terus pergi Danga Bay. Environment pun macam nak malam malam kan. So look more sweet la wuwuwuuu. Lagipun dekat Danga ade event skate. Ape ntah title event tadi, lupa dah :D Hajat di hati nak cari jodoh tapi sayang hmm :/ Hahaha okay stop it ! Again amek gambar dan gambar dan gambar. At the end salah seorang daripada KAMI terpaksa balik nak amek ehem ehem dia hee. Nvm my dear, at least kita jumpa kan sayang :*

So , tiba masa untuk pulang ? Oh tidakkk. Salah tu. KAMI *missing Beyda pergi makan aiskrim pulak. Err macam pelik sebut aiskrim supposed Tutti Frutti kan? Maybe lagi komersil nama tu hmm. Kali ni aku amek banyak tapi kan macam murah pulak :O Whyyyyyy ? Finally home sweet home :)
The five of us. Hmm korang berempat :'( Nak menangis pulak rasanya hmm. Awak berempat perform STPM betul-betul taw. Jangan lupa aku dan aku takkan jumpa kau. Aku penat semalam pun sanggup keluar hari ini untuk korang ber ber ber berempat lah. Nak berlima macam errr ... Dan dan dan aku sanggup balik lambat untuk habiskan masa untuk korang kawan. Oppss bukan kawan tapi sahabat :) Doakan aku k :') Thanks for everything muah muah muahh