Followers

Sunday, June 17, 2012

Sixteen sixth

#Hi Si Pembaca
Hai hari ni saya keluar jenjalan dengan Db Elsa anddd i met my partner :)

Okay dari kiri tak perlu diperkenalkan lagi sebab dah kenal. Look , aku nampak pendek yee sebab aku memang pendek. Dan gemuk ? Kenapa macam gemuk kan ? Eee buruk sangat -.- Okay yang di tengah-tengah pulak Kak Alynn Akbar :) Hoyeah hoyeah jumpa jugak akhirnya and guess what dia pun dapat SPA macam aku tapi tercampak jauh ke Kelantan. Mak aihhh. Then yang that guy Rafeque, kesian dia kene bahan dengan aku, well tade aku tak meriah kan ? Bila lagi kan kawan. Dan si jejaka ni pun dapat SPA. Meriah kan suasana di hari raya :D
Same tak muka kami ? Weee,actually ni first time jumpa tapi macam jumpa kawan lama. Jumpa kawan lama pun still malu malu kan ? Tapi aku dengan Kak Alynn ni just kenal dekat fb and tweet then keep in touch dkt situ je. Pernah plan nak jmpe sebelum ni tapi semuanya tergendala. Tapi hari ni aku macam tergerak hati nak ke DP sbb dia pun ke MP kan, so jumpalah kami. Bila jumpa tu rasa macam kak jemah sangat. Riuh Mcd tu dan semua orang pandang dekat kitorang bila gelak besar :D Love you sis <3
This is Janna Johari. My junior dekat mghs dulu. Nampak atas padang, actually die dengan Nad her friend. Gambr tak cantik lah yang #sorry k :) Then bual-bual sikit. Rasanya macam tak sempat jumpa dekat sekolah tapi bila tengok dekat gambar ni macam alolololo mesranyaaa kan ? Hewhew :3 Rasanya kalau tak silap ni pun first time jumpa dan dia seorang yang pemalu kot :) Nice to meet you junior
I love this picture so muchyyy :* Again, i met my juniorrrsssssss. Banyak sikit ssssss sebab ramai . Rasa macam mghs gathering bersama junior dan senior. Tuanyaa aku tapi tengok aku yang paling pendek kan kan kan ? Wuwuwuwu, yang teha tu mmg dah banyak kali jumpa. Si Wana pun dulu mase kecik-kecik main nyanyi2, joget2, kejar2 bagai sbb kitorang tinggal satu flat. Anak polis le katekan, then since kene pindah kami terpisah. Sebelah kanan tu Asyiqin pun first time jumpa dan look so gojesss. Adored her :) Tinggi lampai , cantik dan tang hidung yang mahal tu :D And the last one Julia. Pun tak pernah jumpa dia tapi tadi dah jumpa dah. Bestt !
Shes sooooo cute. Putih melepak sangat k -.- Jelessss k jeles . Dia ni pun first meet. Dont know why, we alls actually satu sekolah tapi tak berjumpa. What ever it is saya kenal mereka dan saya pernah perasan mereka dekat sekolah. That is why bila jumpa dekat luar feel so meriahh. Huha sangat sangat :D
Lasssssstttttlllyyyyyyyyyyyyyyy, my girlfrienddddd <3 Yeahh hari ni saya dating dengan dia la. Kami citcat, kami gossip, kami settle down, kami tengok Madagascar, kami makan, dan kami seronok sangat ! Love you teha :)