Followers

Saturday, June 16, 2012

Medical Assistant


Alhamdulillah, 
Semakin ramai orang jadi haters aku semakin murah rezeki Kau limpahkan untuk aku dan keluarga aku. Berkat doa mama, abah, dan semuanya akhirnya termakbul :)
Hari demi hari aku bukak internet nak cek keputusan ni tapi loading je. Aku suruh Rafeque cek, still pending dan katanya hari jumaat baru keluar result. So aku tunggu macam bulan jatuh ke riba. Apatah lagi tunggu pacik posmen depan rumah macam tunggu kucing bertanduk. Bila tiba hari jumaat aku tunggu lagi dan masih tunggu. Akhirnya Ya Allah , menjerit aku bila dapat continue study under SPA. Ya ramai yang nak tapi tak dapat, sabarlah kawan. Rezeki ade dekat mana-mana k 
Dengan keputusan mid term aku yang tunggang langgang tu, fuhhh -.- At least dapat cover kot :3 pointer aku jatuh habis weyh. InsyaAllah kali ni aku belajar betul betul :)
Minggu depan aku last bersekolah di SMK Tunku Abdul Rahman Putra, Kulaijaya dan semestinya aku akan merindui semua kawan-kawan aku which is
6A5
6A4
6A3
6A2
6A1
Aku mesti menangis hari last nanti. Aku kene berhenti awal sebab banyak benda nak uruskan :/ kalau boleh memang nak join hari sukan sekolah tapi aku tak boleh. Rasanya terlalu banyak kenangan dengan korang semua. Will miss you sayangss :')