Followers

Tuesday, June 19, 2012

Hari terakhir sekolah

#Hi Si Pembaca

Menaip sambil mendengar lagu Semua Tentang Kita by Peterpan
Instrumental dia sangat menyayat hati aku :/ Baru dengar instrumental je dah macam nak menangis sebab aku tawu lagu ni sangat sadis apatah lagi Zainul dedicated untuk aku :')
Bermula dengan Maliah atau mungkin aku suka nak panggil dia Maya :)
Dear Maya even dulu kau benci aku sebab aku pandang badi dekat kau tiap-tiap nak balik sekolah dekat parking motor at last kita jadi bestfriend kan ? Itulah orang cakap kalau tak kenal maka tak cinta. Memang pada awalnya aku ni seorang yang sombong pada mata dia. Tapi jadi kawan baik dan sebenarnya kau lah hiburan aku Maya. Kemeriahan kau lepas ni aku dah tak dapat nak dengar lagi, apatah lagi gigitan pirana kau. Lepas ni siapa nak sampaikan berita hangat dekat aku lagi weyh ? Haha fyi Maya ni CNN terpantas ;D

Dear Afiqah, shes a prefect. Tapi dia tak boleh lawan aku sebab aku ade pangkat sikit. Oppss terlebih sudah. Afiqah baik sangat. Manis dan muka dia iras-iras kakak sedara aku. Masa masuk formsix aku terperasan dia mati-mati aku ingat kak sedara aku repeated formsix -.- LOL

Dear ShamSAYANG. Nama tu Aimy yang bagi katanya. Dia model taw, tinggi orangnya hmm jeles kita. Baik juga dan dia ni macam matang-matang. I repeated MACAM k macam. Hubungan jadi rapat since kawad PISPA then continued dengan MPP mase orientasi lower six :) Kombinasi yang sangat menarik. Nice to know you Sham :)

Dear Aimy. Pretty,cute tu tidak lah sebab cute tu dekat aku kot ;D Haha okay look dia sangat demanding -.- Fuhhh nak minum air pun memilih straw taw kihkihkih kantoi sudah. Lepas tu an an an dia ni kalau ajak bergossip memang laju. Tapi dia cool sikit bukan macam si Maya.

Dear Mariam and Cici pakej lah sekali post ea. Nanti macam panjang-panjang pulak post kali ni. Orang jadi bosan hahaha. Kami pun rapat since kawad. Terima kasih weyh sebab korang sudi jadi tulang belakang aku mase kawad dulu :')
Haii, kami lah tiga serangkai since lower six. We know each other seems like sister and brother :) AFA which is Afiq-Fify-Aidil. Dulu kitorang sangat rapat sampai ade orang cakap korang couple ea -.- Pulak aku nak bercinta dua orang sekali gus. Afiq dulu selalu belanja aku makan weeee dont be jeles k. Kalau melepak tu kitorang mesti bersama. Kalau nak pergi sekolah and balik sekolah mesti singgah terminal dulu lepak. Hmm we all sooo naughtyyy ;D Dulu jugak kitorang satu kelas syariah tapi dorang tak tahan nak hadap sejarah then terus masuk kelas sastera. Al kisahnya aku ditinggalkan hmm :/ 

Awal tahun 2012 aku ade krisis dengan mereka berdua. Krisis yang sangat besar sampai dorang pandang aku pun tanak. Hmm aku taknak cerita sebab benda lama kan. Dan sekarang kitorang tak gaduh pun :) Puas aku pujuk dorang.
*** THE KAMI ***
Seeeee mata kami :'( Menangis tak berhenti dekat kantin dan orang ramai hanya memerhatikan kami. Ahh persetankan mereka! Kita dah kawan since lower six kan ? Tapi dah macam adik beradik kan? There is no more BFF. Tinggal BF je :/ Gonna miss you serious sayang. Sakit perit, bahagia seronok, jatuh bangun, kutuk menghina dan semuanyalah mesti kita bersama. Banyak sangat moment babe. Aku taknak buang dan aku nak simpan dalam balang kaca Farra dan aku akan nyalakan lampu Beyda supaya kenangan tu menyala setiap malam sebelum aku tidur :') Sedar tak yang kita sebenarnya SEKAMPUNG? 
My boyfriend :) 
Dear Rahman , kita selalu jadi partner untuk buat presentation kan. Kau selalu cuba untuk jadi yang terbaik dan aku tawu kau yang terbaik. Thanks for being my friend babe.

Dear Zainul. Alaa malas nak post pasal kau sebab aku jadi lebih sedih -.- Okay cool sikit ni. Ehem, kita banyak shared story and problem kan. Kau lah 'ambulance' aku bila aku dah kantoi menipu dengan Anuar, kalau Anuar baca harap maaf ;D Haha, benda dah lepas nuar, just get rid of it. Kau segala-galanya lah. Kau pernah kene marah dengan aku sekali, kene maki dengan aku sekali. Sorry weyh :/ Rasa serba salah pun ade jugak lepas tengking kau macam tu hm. 

Dear Nazrul. Kita berjiran dekat kampung since kecik-kecik lagi tapi baru sekarang nak jadi rapat. Aku rapat dengan mak kau je. Riuh sangat kalau jumpa, tapi bila nampak kau macam malu malu hanjing. And now kita sekelas dan sebenarnya aku buat kau musuh aku untuk lawan dalam exam. Tapi aku selalu kalah -.-

Kesimpulannya , okay ni karangan apa pun aku tak tawu. Dear all my lovely friends me gonna miss you so muchh and i do love you forever and ever. Goodluck for your STPM. Kawan Fify semua pandai-pandai, aku tawu tu :) Last but not least I LOVE YOU !

Selamat Tinggal by Dina feat Zizan