Followers

Saturday, June 9, 2012

Tamat cuti

#Hi Si Pembaca
 Alhamdulillah sampai juga dekat Kulai. Cuti sekolah kali ni betul-betul bermakna bagi aku. Aku dapat spent time dengan kawan-kawan and family. Jenis aku pulak yang berpindah-randah, so nak sentiasa melepak dengan kawan tu memang payah. Tapi cuti kali ni memang best sampai aku langsung tak teringin nak balik Kulai. Aku bukan tak rindu kawan-kawan dekat Kulai ni, rindu weyh. Kalau boleh nak hang sesama macam mana aku hang dekat Melaka tak kira masa. Kalau boleh nak karok sesama, lepak Osman and so on. Tapi masalahnya cuti aku full dekat Melaka. But aku janji lepas habis STPM kita sama-sama habis masa sebelum aku pindah 100% dekat Melaka. Sepanjang aku dekat Melaka macam-macam aku rasa, dapat, lalui. Pahit,sakit, manis, bahagia tu semua ada. Itu baru lumrah hidup kan? Mana yang tak sempat jumpa tu nvm, kalau ade jodoh tak ke mana kan :) Yang sempat jumpa tu jangan pulak mati dekat situ je, terus lupa aku bila aku dah jauh. No no no k, gonna miss you all my friendsssssss :*