Followers

Thursday, July 16, 2015

Shopping time

#Hi Si Pembaca

Sehari sebelum nak raya bukan main baru nak pulun shopping kan. Sebab semua orang tahu hujung hujung ni lah sale kemain kan. Cuma rezeki masing masing lah ada saiz ke tak. Untuk si pendek ni memang kirim salam je la kalau last min ni nak cari size XS. Memang simpan dalam mimpi je la deknon oi. Jadi untuk dua hari lepas aku jadi personal assistant untuk tiga orang dalam satu masa and at last barang aku satu pun tade. Kesian kesian kesian --'

Mulanya temankan my lil sis in law cari kasut and seluar dia. Wah aku macam yeye bagi pendapat itu ini tapi seronok bila tengok orang dengar pendapat kita. Haha, then aku temankan adik aku beli kasut dia pulak. Dalam masa nak tunggu budak dua ni pergi bayar. Yela beratur panjang bak anggg! So aku lari temankan husband aku pulak cari seluar dengan baju dia.

Letih yang amat taw dengan sesak di lautan manusia. Persoalannya mana barang raya aku? Krik krik krik.

Rafeque | Fify Kasim | Fify Zaki | TirahJ
 Dalam sesak dek manusia nah kau aku jumpa jemah jemah ni. Kemain bising lagi macam jusco tu sendiri punya kan. Alaa dapat jumpa sekejap pun jadi lah daripada tak jumpa langsung. 

Little Power Puff Girls

*Abang perut sorok sikit please